Program 2024

Kulturmagasinet

Lördag 27 april kl 12-14

Förnya garderoben miljövänligt på klädbytardagen.

Ett av de mest miljösmarta sätten att förnya sin garderob är att byta kläder med andra.

Så här går det till

Rikskonferens 3-5 maj i Jönköping

Skydda det som inte får försvinna. Samtal vid Vätterns strand

Välkommen till Naturskyddsföreningens rikskonferens 2024! Konferensen är en viktig mötesplats för Naturskyddsföreningen. Det är här vi tillsammans utbyter erfarenheter, laddar med ny kunskap, firar våra framgångar och vässar våra förmågor för att bli en än starkare röst i framtiden.

Rikskonferensen är öppen för alla medlemmar, både för dig som varit aktiv länge och för dig som är ny i föreningen och vill hitta nya former för ditt engagemang. Programmet bjuder på allt ifrån inspirationsföreläsningar, nätverksträffar och metodworkshoppar till kultur- och naturupplevelser. Du kan delta på enstaka pass eller vara med hela helgen.

Plats: Kulturhuset Spira, Jönköping

Anmäl dig senast 10 april